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Es wurde 1 Person gefunden.
Informatik / HCCS
Anschrift
Lotharstr. 65 (LE)
47057 Duisburg
47057 Duisburg
Raum
LE 248
Telefon
Telefax
E-Mail
Funktionen
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Studienberatung, KOMEDIA (Bachelor/Master)
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Mitglied, Ethikkommission
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Gruppe der akademischen Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter, Promotionsausschuss
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Wissenschaftliche/r Mitarbeiter/in, Wirtschaftspsychologie
Aktuelle Veranstaltungen
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2024 WS
Vergangene Veranstaltungen (max. 10)
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2024 SS
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2023 WS
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2023 SS
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2022 WS
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2022 SS
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2021 WS
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2021 SS
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2020 WS
Die folgenden Publikationen sind in der Online-Universitätsbibliographie der Universität Duisburg-Essen verzeichnet. Weitere Informationen finden Sie gegebenenfalls auch auf den persönlichen Webseiten der Person.
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Playing with food : The effects of food pre-exposure on consumption in young childrenIn: Physiology & Behavior Jg. 195 (2018) S. 76 - 81Online Volltext: dx.doi.org/
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What does it take for sour grapes to remain sour? : Persistent effects of behavioral inhibition in go/no-go tasks on the evaluation of appetitive stimuliIn: Motivation Science Jg. 3 (2017) Nr. 1, S. 1 - 18Online Volltext: dx.doi.org/ Online Volltext (Open Access)
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Using Implementation Intentions in Shopping Situations : How Arousal Can Help Shield Consumers Against TemptationIn: Applied Cognitive Psychology Jg. 30 (2016) Nr. 5, S. 672 - 680Online Volltext: dx.doi.org/ Online Volltext (Open Access)
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A Dual-Step and Dual-Process Model of Advertising Effects : Implications for Reducing the Negative Impact of Advertising on Children's Consumption BehaviourIn: Journal of Consumer Policy Jg. 37 (2014) Nr. 2, S. 161 - 182Online Volltext: dx.doi.org/
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Eyes wide shopped : Shopping situations trigger arousal in impulsive buyersIn: PLoS ONE Jg. 9 (2014) Nr. 12, S. e114593Online Volltext: dx.doi.org/ (Open Access)
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Hard to Ignore : Impulsive Buyers Show an Attentional Bias in Shopping SituationsIn: Social Psychological and Personality Science Jg. 5 (2014) Nr. 3, S. 343 - 351Online Volltext: dx.doi.org/
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Contextual Triggers, Arousal, and Visual Attention - A Consumer Psychological Framework of Impulsive Buying
5th International Conference on Behavioral Addictions (ICBA2018), April 23–25, 2018, Cologne, Germany,In: Journal of Behavioral Addictions Jg. 7 (2018) Nr. Suppl. 1, S. 141 - 142Online Volltext: dx.doi.org/ (Open Access)